Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Roditeljski sestanki

V šolskem letu  bodo za posamezni oddelek organizirani predvidoma trije roditeljski sestanki: prvi v mesecu septembru, drugi po dogovoru in tretji v aprilu ali maju.

Strokovni delavci šole sodelujejo s starši zlasti pri:

  • vzajemnem prizadevanju za razvoj in vzgojo učencev,
  • organiziranju interesnih dejavnosti in izrabi prostega časa,
  • organizirani nabavi učbenikov,
  • usmerjanju in poklicnem svetovanju učencem,
  • vzgoji za humane odnose,
  • organizaciji prehrane za učence.

Na prvem roditeljskem sestanku izvolijo starši posameznega oddelka svojega predstavnika v svet staršev. Roditeljski sestanki so lahko organizirani za posamezni oddelek,  skupno za več oddelkov ali skupno za celotno šolo.

V delo šole se starši vključujejo tudi preko sveta staršev, ki je posvetovalni organ ravnatelja in učiteljskega zbora. Sestavljajo ga predstavniki staršev, izvoljeni na roditeljskih sestankih posameznih oddelkov.

 

Govorilne ure

Popoldanske govorilne ure so organizirane po predmetnih področjih enkrat mesečno (v tabeli). Na pogovor z učiteljem lahko starši ali skrbniki  pridejo tudi v času dopoldanskih govorilnih ur po urniku dopoldanskih govorilnih ur, ki bo objavljen septembra na šolski spletni strani in na oglasni deski v avli šole.

Obiski staršev izven urnika govorilnih ur ter v mesecu septembru in juniju so možni po predhodnem dogovoru z učitelji.

Govorilne ure na razredni stopnji (prvo in drugo triletje) bodo organizirane skladno z dogovorom med razredničarkami in starši na prvem roditeljskem sestanku.

Na Osnovni šoli Koper v zadnjih letih klasične oblike našega sodelovanja s starši nadgrajujemo in ustvarjamo času in sodobnim potrebam ustrezne komunikacijske in družabne poti.

Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija ponuja možnosti hitrejšega komuniciranja med domom in šolo (ko je to potrebno) in jo velja v bodoče bolje izkoristiti, vsekakor pa je nujno v teh interakcijah poglabljati in gojiti osebne pristne stike v sodelovanju, upoštevajoč tako potrebe staršev, učiteljev kot tudi otrok.

S šolskim letom 2012/2013 smo prešli na elektronsko vodenje dnevnikov in redovalnic s storitvijo eAsistent, ki omogoča sprotno obveščanje staršev učencev o odsotnosti, o vpisih v dnevnik, pohvalah, ocenjevanju znanja, ocenah, povabilih na govorilne ure in roditeljske sestanke.

Oblike, kot so:

  • vzpostavljanje elektronskih klepetalnic, interaktivne spletne strani za čim hitrejši pretok informacij,
  • skupno preživljanje prostega časa z otroki (učitelji, s starši in z učenci),
  • sodelovanje pri organizaciji in izpeljavi dni s posebno vsebino, šole v naravi,
  • sooblikovanje nadstandardnih programov, ponudbe interesnih dejavnosti, posameznih projektov,
  • skupno zastopanje stališč do nacionalne in regionalne šolske politike ter uvajanje le-te v zavod,
  • skupno oblikovanje vzgojnega načrta šole,
  • skupno organiziranje kulturnih in športnih prireditev ob praznikih in posebnih dnevih ter drugo

… so možnosti, kjer lahko v dobro otroka in njegovega devetletnega bivanja na šoli tako starši kot vzgojitelji in učitelji gradimo ustreznejše in kvalitetnejše poznavanje potreb, želja in interesov posameznikov, kar je zlasti pomembno v smislu dobrega, obojestransko konstruktivnega delovanja in zagotavljanja ustreznega psihofizičnega in socialnega razvoja in vzgoje naših otrok oz. učencev.