Roditeljski sestanki

V šolskem letu  bodo za posamezni oddelek organizirani predvidoma trije roditeljski sestanki: prvi v mesecu septembru, drugi po dogovoru in tretji v aprilu ali maju.

Strokovni delavci šole sodelujejo s starši zlasti pri:

  • vzajemnem prizadevanju za razvoj in vzgojo učencev,
  • organiziranju interesnih dejavnosti in izrabi prostega časa,
  • organizirani nabavi učbenikov,
  • usmerjanju in poklicnem svetovanju učencem,
  • vzgoji za humane odnose,
  • organizaciji prehrane za učence.

Na prvem roditeljskem sestanku izvolijo starši posameznega oddelka svojega predstavnika v svet staršev. Roditeljski sestanki so lahko organizirani za posamezni oddelek,  skupno za več oddelkov ali skupno za celotno šolo.

V delo šole se starši vključujejo tudi preko sveta staršev, ki je posvetovalni organ ravnatelja in učiteljskega zbora. Sestavljajo ga predstavniki staršev, izvoljeni na roditeljskih sestankih posameznih oddelkov.

 

Govorilne ure

Popoldanske govorilne ure so organizirane po predmetnih področjih enkrat mesečno (v tabeli). Na pogovor z učiteljem lahko starši ali skrbniki  pridejo tudi v času dopoldanskih govorilnih ur po urniku dopoldanskih govorilnih ur, ki bo objavljen septembra na šolski spletni strani in na oglasni deski v avli šole.

Obiski staršev izven urnika govorilnih ur ter v mesecu septembru in juniju so možni po predhodnem dogovoru z učitelji.

Govorilne ure na razredni stopnji (prvo in drugo triletje) bodo organizirane skladno z dogovorom med razredničarkami in starši na prvem roditeljskem sestanku.

Na Osnovni šoli Koper v zadnjih letih klasične oblike našega sodelovanja s starši nadgrajujemo in ustvarjamo času in sodobnim potrebam ustrezne komunikacijske in družabne poti.

Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija ponuja možnosti hitrejšega komuniciranja med domom in šolo (ko je to potrebno) in jo velja v bodoče bolje izkoristiti, vsekakor pa je nujno v teh interakcijah poglabljati in gojiti osebne pristne stike v sodelovanju, upoštevajoč tako potrebe staršev, učiteljev kot tudi otrok.

S šolskim letom 2012/2013 smo prešli na elektronsko vodenje dnevnikov in redovalnic s storitvijo eAsistent, ki omogoča sprotno obveščanje staršev učencev o odsotnosti, o vpisih v dnevnik, pohvalah, ocenjevanju znanja, ocenah, povabilih na govorilne ure in roditeljske sestanke.

Oblike, kot so:

  • vzpostavljanje elektronskih klepetalnic, interaktivne spletne strani za čim hitrejši pretok informacij,
  • skupno preživljanje prostega časa z otroki (učitelji, s starši in z učenci),
  • sodelovanje pri organizaciji in izpeljavi dni s posebno vsebino, šole v naravi,
  • sooblikovanje nadstandardnih programov, ponudbe interesnih dejavnosti, posameznih projektov,
  • skupno zastopanje stališč do nacionalne in regionalne šolske politike ter uvajanje le-te v zavod,
  • skupno oblikovanje vzgojnega načrta šole,
  • skupno organiziranje kulturnih in športnih prireditev ob praznikih in posebnih dnevih ter drugo

… so možnosti, kjer lahko v dobro otroka in njegovega devetletnega bivanja na šoli tako starši kot vzgojitelji in učitelji gradimo ustreznejše in kvalitetnejše poznavanje potreb, želja in interesov posameznikov, kar je zlasti pomembno v smislu dobrega, obojestransko konstruktivnega delovanja in zagotavljanja ustreznega psihofizičnega in socialnega razvoja in vzgoje naših otrok oz. učencev.